Iftar w/ 4 IT-ians :3


Hi Hello Assalamualaikum wbt! Alhamdulillah hari ini 11August bersamaan 22Ramadhan 2012 masih dapat bernafas dan masih puasa penuh. Hari ni adah rajin nak post blog. YaALLAH! Actually nak cerita pasal Iftar dengan Classmates semalam.

-Zahidah,Hani,Yuria,Nurrin,Tyra,Ain,Aida,Maulia,Nabilah, AmarAlif,Hafiz,Fariz,Faiq,Shahir,Afiq,Hakim,Iqbal,Mukhri and Hanif :) -

Rancangan di rancang oleh Budak kelas Inovatif (IT) kelas kami lateww. Tempat Aku yang suggest. Hahaha Alhamdulillah semua suka tap ramai tak habis sebab kekenyangan. Al Maklumlah berbuka puasa kan mana boleh makan banyak2. Hee Pakat datang awal sebab nak shopping tapi tak jadi sebab semua pakat pergi game tangkap gambar and main kereta. Haha macam budak2.

7:29 berbuka. Alhamdulillah. Doa diketuai oleh Iqbal Khairul Anuar. Nak tergelak je ayat dia semalam. K haha aku happy sangat dengan korang. Hope korang maafkan aku kalau ada salah silap,perangai aku, mulut aku,kelam kabut aku. Haha Eh? Birthday Boy join lah! happy birthday Faiq Adam! Birthday Girl hari ni pun ada. Happy Birthday Nurain Syahira Ababil :3

After berbuka kami semua ke Surau untuk solat Magrib bersama2. Selesai je, kami pergi jalan cari kasut,seluar,baju etc. Big apple perkara penting untuk aku :3 Bergambar sana sini. Hehehe apa apa pun sangat awesome! Alhamdulillah berjalan lancar. Balik nak dekat pukul 10 :O First time aku balik lambat mcm ni :3 Takkesah lah separuh je join and sekejap tapi sangat awesome! Rugi sape tak join tu :P Hope kita bertambah rapat lagi. Aku cuba ubah diri aku okay ? Gee Nanti buat lagi! Jamuaann!!! WAJIB :p

Okay this is some of pictures --->
w/ yuria,aida,ain and hani :)

My love in le Class :3

From right : me, Hani, Ain and Nurrin :)


le girlfriends :3

Beboys korang punya candid je takde yang lawa. haha next time aku masukkan. taksempat nak masukkan dekat twitter. sorry! Uhuk.

No comments:

Post a Comment